Tingimused
1. Üldiste
tingimuste kehtivus
1.1.Üldised tingimused kehtivad karlbert.ee klientide (edaspidi Klient) ja
karlbert.ee haldaja KarlBert OÜ (edaspidi KarlBert) vahel kaupade ostmisel
tekkivate õigussuhete kohta.
1.2.Üldised tingimused ei saa vastuolus olla Eesti Vabariigis kehtivate
õigusnormidega ning vajadusel (vaidluste või puuduva informatsiooni puhul) on
antud normidega täiendatud.
1.3. KarlBert jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja toodete hindasid
ühepoolselt muuta. Tingimuste ja tootehindade muudatused ning täiendused
jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist leheküljel
www.karlbert.ee. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuste
jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud
tingimused, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud
teisiti.
1.4. Kaupade ostmine toimub KarlBert-i kodulehe www.karlbert.ee kaudu.
1.5. KarlBert-i koduleheküljel tellimust vormistades kinnitab Klient, et ta on
tutvunud tingimustega ja on nendega nõus.
2. Ostu vormistamine
2.1. Klient lisab meelepärased tooted ostukorvi ja sooritab e-poe tellimuse.
2.1.1. Ostukorvis olevad tooted on tellimuse kinnitamiseni saadaval ka teistele Klientidele.
2.2. Pärast ostu kinnitamist saadetakse Kliendi e-mailile tellimuse kinnitus.
2.3. Arve tasumiseks on aega 2 kalendripäeva.
2.4.Müügileping loetakse sõlmituks juhul, kui Klient on 2 kalendripäeva jooksul tellimuse eest tasunud KarlBert arvelduskontole 100% ulatuses.
2.5.Tooteid ei ole võimalik broneerida
2.6.Tellimused pannakse 99% juhtudel teele samal päeval! Tingimusel, et see on vormistatud ja makse laekunud enne kella 16:00. L-P tehtud tellimused pannakse posti järgneval esmaspäeval. NB! Pangalingimaksed laekuvad koheselt ja ülekanded 3x päevas.
3. Tellitud kauba eest tasumine
3.1.Klient saab sobiva makseviisi valida tellimuse vormistamisel.
3.1.1. Klient saab ostu eest tasuda saab pangalinkide, ülekande ja kaardimaksega ja makseviise pakub Maksekeskus AS . Sularahas makseid ei ole võimalik teha.
3.1.2. Kui klient maksab ettemakse arve alusel pangaülekandega, siis tuleb seda teha 2 kalendripäeva jooksul alates tellimuse kinnitamise hetkest.
3.1.3 Kui Klient ei ole ettemaksuarvet tasunud 2 kalendripäeva jooksul alates ettemaksuarve väljastamisest, loeb KarlBert seda Kliendi sooviks ostust loobuda ja tühistab tellimuse.
3.1.4 Rahvusvahelise ülekande korral tasub Klient tehingu sooritamisega kaasneva teenustasu.
3.2. KarlBert-il on õigus Kliendi edaspidised ostud piirata, kui Klient on tellimuse tühistanud vähemalt kolmel korral.
3.3. Oste on võimalik sooritada ainult valuutas: EURO
4.Kauba
tarnetingimused
4.1. Pärast ülekande laekumist postitatakse Kliendi tellimus ühe tööpäeva
jooksul. Kui ülekanne laekub enne 16.00, pannakse saadetis teele samal päeval.
Nädalavahetustel tellimusi ei väljastata. Maksimaalne tarneaeg sõltub küll
valitud tarnijast, kuid ei ületa 10 tööpäeva. Maksimaalse tarneaja ületamisel
maksab soovi korral KarlBert kogu tellimuse summa kliendile tagasi.
4.2. Kaup tarnitakse kliendile vastavalt tema valitud tarneviisile:
4.2.1. Eesti-sisene SmartPOST pakiautomaat (pakke- ja saatekulud 3€)
4.2.2. Eesti-sisene Omniva pakiautomaat (pakke- ja saatekulud 3€)
4.2.3. Eesti-sisene Omniva Kullerteenus (pakke- ja saatekulud 5€)
4.2.4. Eesti-sisene Cargobusi pakiteenus (pakke- ja saatekulud 10€)
4.2.5. Kaubale järgi tulemine ei ole võimalik
5.
Tellimusest taganemine
5.1. KarlBert jätab endale õiguse tühistada Kliendi tellimus juhul, kui Klient
ei ole ettemaksuarvel toodud summat tasunud KarlBert-i arvelduskontole 2
kalendripäeva jooksul alates ettemaksuarve väljastamisest.
5.2.Kui posti vahendusel tellitud kaup ei sobi või ei vasta Kliendi ootustele,
on Kliendil õigus see tagastada. Toote tagastamisest tuleb KarlBert kliendituge
enne postitamist teavitada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest, saates
info aadressile info@karlbert.ee
5.2.1.Tagastus tuleb KarlBert-ini toimetada 14 päeva jooksul alates tagastuse
teavituse ärasaatmisest.
5.3.Tagastatav kaup peab olema personaliseerimata (ei ole eritellimus / ei
sisalda initsiaale või graveeringut), kasutamata, siltidega, rikkumata ja
rikkumata originaalpakendis. Tagastus tuleb teha SmartPOSTi või Omniva
pakiautomaadi vahendusel.
5.3.1 Personaliseeritud kaupa (eritellimus / kaup initsiaalide ja/või
graveeringuga) on võimalik tagastada ainult juhul, kui tegemist on KarlBert-i
poolse praagiga. Sellisel juhul vahetame kauba välja.
5.4.Raha tagastatud tellimuse eest laekub tagasi Kliendi pangakontole esimesel
võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates lepingust taganemise
teate jõudmisest KarlBert-ini
5.5.Tagastamise kulu tasub Klient.
5.6.Kui kaup on kahjustusega, mida polnud välisel vaatlusel tuvastatud ning mis
pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei ole see, mida Klient tellis,
kannab tagastamiskulu KarlBert. Segaduste vältimiseks palume eelnevalt Kliendil
defektist/valest tootest KarlBert-ile e-maili teel teada anda.
5.7.Kui tagastatav toode on viga saanud ja antud olukord on põhjustatud Kliendi
poolt toote mittesihipärase kasutamise, Kliendi süü või hoolimatuse tõttu
tekkinud asjaoludest, jätab KarlBert endale õiguse tasaarveldada toote väärtuse
vähenemine Kliendile tagastamisele kuuluvast summast.
5.8. KarlBert ei vastuta värvierinevuste eest, mis võivad tuleneda kuvarite
erinevast seadistusest Kliendi ja KarlBert monitoride vahel.
5.9. KarlBert ei vastuta värvierinevuste eest, mis võivad tuleneda nahatooni
erinevusest. Igal loomanahal on oma unikaalne muster ja värvitoon.
5.10.Kui Klient teeb postituse valesse pakiautomaati või valele aadressile, ei
toimu KarlBert poolt antud paki pealekorjet ning see suunatakse Kliendile
tagasi. Uue postituse postikulu jääb Kliendi kanda.
5.11.Tagastamis- ning ümbervahetusõigus ei laiene toodetele, mis on ostetud
Kliendi poolt kohapealt meie kontorist. Sellisel juhul on Kliendil olnud
võimalus tootega eelnevalt tutvuda (proovida)
6. Pretensiooni esitamise tähtaeg ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine
6.1.Vastavalt
Võlaõigusseadusele § 218 lg 2 on Kliendil õigus pretensiooni esitada kahe aasta
jooksul alates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud
defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning defekti
iseloomu peab välja selgitama KarlBert.
6.2.Kui tootel esineb esimest korda puudus, valib Müüja, millist
õiguskaitsevahendit kohaldatakse (kas toode parandatakse või asendatakse). Sama
vea (teatud juhtudel ka erineva vea) teistkordsel esinemisel peab Klient ise
valima, kas ta soovib lasta toodet parandada, asendada või üleüldse lepingust
taganeda.
6.3.Kui toote parandamine või asendamine tekitab Kliendile põhjendamatuid
ebameeldivusi (sh ka korduvalt paranduses viibimine) võib Klient lepingust
taganeda ning kogu makstud raha tagasi nõuda (VÕS § 223 lg 3).
6.4.Ootamatu defekti ilmnemisel peab Klient saatma e-kirja aadressile info@karlbert.ee
järgneva infoga:
6.4.1.Kliendi nimi ja kontaktandmed;
6.4.2.kaebuse esitamise kuupäev;
6.4.3.tellimise kuupäev;
6.4.4.tootel ilmnenud defekt, võimalusel lisage ka fotod;
6.4.5. KarlBert-le esitatav nõue;
6.4.6. arve number, võimalusel lisada arve koopia.
6.5.Vastav avaldus peab olema saadetud hiljemalt 14 päeva jooksul pärast
defekti ilmnemist. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral
kaotab Klient õiguse nõuda KarlBert-lt tasuta toote parandamist või detaili
vahetamist.
6.6. KarlBert ei vastuta:
6.6.1.Kliendi süül või hoolimatusel toote kahjustamise eest;
6.6.2.defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise
tagajärjel;
6.6.3.toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.
7. Vastutus
ja vääramatu jõud
7.1. KarlBert vastutab Kliendi ees KarlBert poolt käesolevate tingimuste
rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides
sätestatud juhtudel ja ulatuses.
7.2.Klient vastutab KarlBert ees Kliendi poolt käesolevate tingimuste
rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides
sätestatud juhtudel ja ulatuses.
7.3.Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta
käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega
viivitamise või selle mitteosutamise tõttu, kui nimetatud viivituse või
mitteosutamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu
jõud).
7.4. KarlBert ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada Kliendile
tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste
raames.
8. Muud tingimused
8.1. KarlBert kasutab Kliendi poolt antud isikuandmeid ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks. KarlBert ei avalda ostude käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandatele osapooltele, v.a. koostööpartneritele tellimuse kohaletoimetamiseks ja seadusega ettenähtud juhtudel. KarlBert on isikuandmete vastutav töötleja, maksmise võimaldamiseks KarlBert edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
8.2.Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Klient ja KarlBert Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.
8.3.Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil kui KarlBert-il õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse.
8.4. KarlBert-il on õigus valida oma klientuuri. Mõjuvatel põhjustel on KarlBert-il õigus jätta Klient teenindamata. Mõjuvateks põhjusteks on Kliendipoolse alusetu laimu levitamine, problemaatiline suhtumine KarlBert -i tegevusse (KarlBert-i poolt mitte tekitatud põhjustel) jne.
8.4.1. Kui tellimus on Kliendi poolt sooritatud ning KarlBert ei soovi antud Klienti teenindada, tühistatakse tellimus ning arve tasutuse korral tagastatakse Kliendile raha 14 päeva jooksul.